pn-pt  10:00-19:00
sob.      10:00-14:00
Zadzwoń do nas
722 129 111
  • Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych pozostawionych przez użytkownika na nośnikach danych.
  • W przypadku napraw sprzętu związanych z obwodami drukowanymi, układami BGA, oraz w sprzętach po uprzedniej ingerencji cieczy może on ulec całkowitemu uszkodzeniu i okazać się nienaprawialny.
  • W przypadku nieodebrania przez klienta pozostawionego sprzętu, po upływie 30 dni od zawiadomienia o możliwości jego odbioru zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 5 zł brutto za każdy dzień pozostawania sprzętu w serwisie.
  • Klient potwierdza, że urządzenie jest jego własnością oraz ewentualne oprogramowanie na nim jest legalnego pochodzenia.
  • Sprzęt będzie wydany po zwrocie potwierdzenia oraz uregulowaniu wszystkich należności.
  • Gwarancja na świadczone usługi domyślnie wynosi 90 dni, chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej na fakturze/paragonie.
  • Zgłaszając sprzęt do naprawy klient akceptuje powyższe warunki.

Status gwarancji zbudowanego przez naszą firmę komputera stacjonarnego
mogą Państwo w łatwy sposób sprawdzić za pomocą dedykowanego narzędzia ->

Nie możesz dojechać? Wyślij do nas sprzęt!

Naprawa może się również odbyć za pośrednictwem poczty bądź kuriera.