- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych pozostawionych przez użytkownika na nośnikach danych.
- W przypadku napraw sprzętu związanych z obwodami drukowanymi, układami BGA, oraz w sprzętach po uprzedniej ingerencji cieczy może on ulec całkowitemu uszkodzeniu i okazać się nienaprawialny.
- W przypadku nieodebrania przez klienta pozostawionego sprzętu, po upływie 30 dni od zawiadomienia o możliwości jego odbioru zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 5 zł brutto za każdy dzień pozostawania sprzętu w serwisie.
- Klient potwierdza, że urządzenie jest jego własnością oraz ewentualne oprogramowanie na nim jest legalnego pochodzenia.
- Sprzęt będzie wydany po zwrocie potwierdzenia oraz uregulowaniu wszystkich należności.
- Gwarancja na świadczone usługi domyślnie wynosi 90 dni, chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej na fakturze/paragonie.
- Zgłaszając sprzęt do naprawy klient akceptuje powyższe warunki.
Status gwarancji zbudowanego przez naszą firmę komputera stacjonarnego
mogą Państwo w łatwy sposób sprawdzić za pomocą dedykowanego narzędzia ->